Jag suger på detta.

Helt ärligt. Har gått flera månader sedan senaste inlägget. Och jag har FORTFARANDE inte laggt upp något från USA.. :C
Hittar inte ens min resedagbok! Men jag lovar och garanterar er, att om jag hittar den nu inom de närmsta minuterna/timmen - så SKA jag skriva! (mycket beror det på för att jag inte har något att göra xD Och jag känner att jag verkligen vill börja blogga igen..! Men USA ska upp. Och om jag inte hittar kan jag väl lite snabbt sammanfatta och kanske lägga upp några bilder..? :/
Idag har iaf varit en bra dag. Har haft en dålig vecka. Har sovit dåligt och projeketet har varit såååååå drygt. Och jag har stressat massor. Men såhär var min dag idag;
Har för en gångs skull inte stressat på morgonen. Kom i god tid till skolan. Slutat astidigt(bara 50 minuters lektion, 9:30-10:20). Sen hängt kvar på skolan med Kevin, Alexander och Amanda.
Sen gick vi till centralen på två timmar(en promenad som vanligtvis tar ca. 15-20 minuter. 10 i snabb takt). Vi flummade en hel del på vägen. Sen kom Oskar till centralen och mötte upp oss och allihopa gick till Gustav. Sen satt vi på Burger King i typ en timme och Skypeade med Jenny medan vi åt glass och pommes. Och flummade.
Efter det gick vi till English Shop och American Store. Sen stack jag och Oskar hem till honom och lämnade våra skolväskor. Sen in till stan igen, där vi åt på KruaThai med pappa och avslutade dagen med att gå på bio! Vi såg Tintin. Den var jättebra :33

Såååååå, brb. OM jag inte hittar min resedagbok(*HOPPAS* vill ju ha kvar minnena ocksåå!) så skriver jag igen att jag inte gjorde det. c:

Btw jag har det JÄTTEBRA på min nya skola. Det är underbart och jag har världens finaste klass. Om någon i ES11A läser detta så ska ni veta att jag älskar er allihopa c: 

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0