For those who coooomee..

..too Saan Fransiscooo!
Detta var nog mitt favoritstop i USA. Visst, ÄLSKADE New York. Men det är för att det liksom.. ALLT HÄNDER DÄR. Men i San Fransisco så var det så mysigt och fint och underbart och åh. Vill dit igen(till New York också, men om jag fick välja ett av dem skulle jag tagiot SF).
Kan snabbt säga att jag lärde mig från förra inlägget att bilderna ska vara 500, inte 400.. xD Allt blev smått och dåligt :c
Och btw, bilderna är inte helt i ordning. Orkar inte tänka, är trött D:
Vi börjar med min och Jojos utsikt, som var helt underbart fin <3
Sen fanns det fiskar på trottoarerna utanför vårt hotell <3
Alcatraz. ORKAR inte ladda upp over 9000 bilder på insidan. Så ni får klara er utan!
Världens finaste skylt <3
I samma byggnad som världens finaste Gift Shop <3
Ett café i en gammal cable car. Så fin :'D
Tulltrappor som vrider sig?! Inga raka?! O___O kan säga att det var ganska kewlt att åka i dem! c:
POKÉMON!!1!1!ett!1!!! :'''''''D
B&J!
En äkta diner!
Denna var det. c: Mels drive in! GOOOOD mat och extremt goda milkshakes och efterrätter! <3
Lombard Street! c:
Följande två bilder tror jag att jag är lite kär i :$ <3
Vi avslutade sista kvällen i San Fransisco med att, på avstånd, beundra Golden Gate bron i solnedgången.. Det var fett mys <3
Så det var allt för San Fransisco. Kan säga att jag inte skrivit om Boston för jag har inga bilder därifrån. Men jag kan säga att vi bodde hos släktingar. Vi blev guidade där. Och så fick vi gå in i laboratoriumen på BU (Boston Universety), för att ena släktingen jobbar där som lärare och forskare inom nanoteknik. Epic. Vi var även på en dagsutflykt någonstans ute vid havet. Det var mys. Massa klippor. Trevlig restaurang. Mycket backar. Ont i benen. Annars fint. c:
Vi gick även runt bland Harvard byggnaderna, bara för att.
Bara LA, Grand Canyon och Las Vegas kvar! Vet dock inte om jag orkar ikväll. Har så jäkla många stjärnor från Walk of Fame i Hollywood. Orkar inte välja ut 'de bästa', för jag tog bara kort på de bästa enligt mig e___e Så det är ganska många och blogg.ses bilduppladdningsystem suger.
Men jag går nog och lägger mig. Får bli resten imorgon!
Ska nog baka pepparkakor då också. Till ett skolprojekt, hihi. Ni får se bilder då. Och på söndag ska jag klappa åsnor i några timmar i Limhamn. Ska bli fett mys. Älskar åsnor! :D
Men vi hörs. Jag babblar för mycket. x__x

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0