Ny och fin header! :D

Jag insåg igårkväll att det saknades några grejer på headern. Bland annat något som representerade MCR och mitt svarta hår. Så jag gjorde om den lite. Alexander försvann ju dock. Och så kom jag på att Oskar inte är med på den någonstans. Hum. Får lägga till det när jag orkar s:
Men i alla fall. Ser ni att min Metakarp är rädd och har ögat helt öppet? 
Jag är fett awesome. Säg att ni älskar den..? 

Jag älskar den. 
För er som inte ser den; tryck på F5 :)

Här är den gamla och den nya, så ni ser skillnaden på dem ^^


Gamla:



Nya:


Inte mycket skillnad ^^
You liekz? :D

Vad tycker du?
Postat av: Annika

Fiiiin.

2011-05-31 @ 11:15:55
URL: http://citronanka.wordpress.com
Postat av: Anonym

Svara gärna på gåtan på min blogg! Du kan vinna en länk i min blogg! :D



// http://truejenny.blogg.se

2011-07-03 @ 18:28:37

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0