Fy vad dålig jag är på att blogga..

Jag borde skämmas. Inte bloggat på en månad. USCH. 
Men jag har inte haft orken till det. Och när jag väl orkat så har jag inte haft tid.. OND CIRKEL.
Sedan jag bloggade sist har det inte hänt så mycket, måste jaag säga. Jag har färgat håret svart igen och är jävligt nöjd. Har köpt nya fina hörlurar. Här är en fin gruppbild på båda två;


Fråga inte varför jag omnomnomade mitt finger. Jag var kind of trött.. Uhmhumhum. Eeh.. Ja. Uhm. Vet inte vad jag ska säga. Snart dags för UppCon. Nu på torsdag åker jag till Mamma, sen smäller det på fredag!
Men innan dess;

Ett år med vackraste på onsdag! Blir det fint väder ska vi ta oss till Sibbarp och se på solnedgången tillsammans(på kvällen, då). Vi ska nog ut och äta god mat på restaurang också. Kanske. Annars är väl Oskar den finaste pojken i världen och lagar übergod mat till mig igen! Yummie. :33


Måste också passa på att säga att VAFAN HAR HÄNT MEDAN JAG INTE BLOGGAT?!
När jag bloggar brukar min statestik vara mellan 0-5 unika besökare per dag. Men när jag INTE bloggar så är det 2 som minst(om man borster från idag) och 14 som mest. WTH? Jag är ju självklart glad över detta. Men jag fattar inte hur det kan vara så många här när jag INTE bloggar. Woah.. Jaja. Man ska vara glad ändå! ^^


I övrigt så känns livet underbart. Så jag klagar inte på något ^^
Jao. Ska väl försöka blogga mer denna veckan. Och jag lovar att blogga efter UppCon! BILDSPAM! :D
Men jag kanske försöker blogga när jag kommit hem. Problemet är ju att det blir sent, så jag kanske bara skriver en kort resumé av vad som hänt under dagen. Se ett låångt inlägg på måndagen(alternativt tisdagen, men jag har hela tågresan hem att skriva på, så det är lugnt!).
Ha det bra homies. Min cosplay är nästan klar.
För er som inte vet vem jag ska cosplaya, så kan jag ge er ett par ledtrådar. Han är episk och spelar saxofon.
Does it ring a bell? :33
Behöver bara 3 saker till(kanske 4, men den fjärde blir svår att hitta till ett bra pris).

Nu ska jag lämna er. Ha're gött!

5½ dagar kvar. ヽ(゚∀゚)ノ

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0