Och så blev det vår.

16 grader. Fy vad härligt.
Tänkte gå på en lång och härlig promenad. Knäet höll inte med.
Gick på promenad igår. I mer än en timme. Blev för mörkt för att se sen. Men härligt var det!
Så idag då. Ja. Haft en ganska härlig dag. När volleyboll-nätet åker upp på volleybollsplanen på skolgården, då är det vår. När en geting jagar en runt hela Limhamn(eller i alla fall mellan D-byggnaden och A-byggnaden), då är det vår.
Som jag har längtat!
Clear blue skies and brand new eyes, säger jag bara.

I alla fall så tänkte jag köra en Dagens(ojoj, det var länge sedan - lol)

Dagens Yes:
Dagens Urk:
Dagens Mums:
Dagens Blä:
Dagens Kram:
Dagens Puss:
Dagens Beroende:
Dagens Favvoord:
Dagens Ilandsproblem:
Dagens WTF:
Dagens Asgarv:
Dagens Flum:
Dagens Sång:
Dagens Song Quote:
Dagens Hunk:
Dagens Aj:
Dagens Sorg:
Dagens Video:
Dagens Inside Joke:
Dagens Win:
Dagens Fail:
Dagens Smiley:
Dagens Idiotism:
Dagens sensmoral:
Dagens Sms:
Dagens Knarkobjekt:
Dagens Yes: VÅREN ÄR HÄÄÄÄR!! :DD
Dagens Urk: Man blir svettig av att ha tjock hoodie och vinterjacka i denna värmen. ><
Dagens Mums: Chop Suey :'3
Dagens Blä: Varmt vatten ur kranen DD:
Dagens Kram: Diana, som var och hälsade på C:
Dagens Puss: Oskarfinasteälsklingenivärlden~
Dagens Beroende: Pokémon. owo
Dagens Favvoord: TOARULLE - jag och Marika har gått runt och skrikit det hela dan, typ xD
Dagens Ilandsproblem: Min väska börjar gå sönder :'( Min älskade Legoväska </3 Jag måste köpa en ny, snygg och udda väska. Vill inte ha en tråkig vanlig. :D
Dagens WTF: Allt möjligt.
Dagens Asgarv: När Marika tog sönder Jakobs mössa. :''3
Dagens Flum: TOARULLE.
Dagens Sång: Highway To Hell - AC/DC - vi sjunger den på musiken just nu c:
Dagens Song Quote: Du är bäst nu men du var bättre förr. Våra brister gör oss till människor.. Excusez moi! Ursäkta min franska. ~ Lilla Lady - Daniel Adams-Ray
Dagens Hunk: Oskar. *o*
Dagens Aj: Knäet :(
Dagens Sorg: Att jag ville ut och gå, men knäet protesterade. Och att jag tänkte att jag kunde cykla istället, men kom på att cykeln var sönder. BU. :(
Dagens Video:
Dagens Inside Joke: TOARULLE.
Dagens Win: Masod i allmänhet. Yeah.
Dagens Fail: Det mesta. s:
Dagens Smiley: :D
Dagens Idiotism: Mycket. xD
Dagens Sensmoral: Ta inte sönder Jakobs mössa. Du lär få skit för det senare på dagen.
Dagens Sms:"Riktigt sexigt ....................................................." - angående en kille som hade shorts på sig idag.. xD
Dagens Knarkobjekt: Lilla Lady - Daniel Adams-Ray


Så ja. Hur har er dag varit? ^^

Vad tycker du?
Postat av: Mamma

Va? Är cykeln sönder? Hurdå? Se till att den blir lagad, nu är det ju cykelsäsong!



Puss på knät...

2011-03-22 @ 21:06:28
URL: http://citronanka.wordpress.com
Postat av: Aishiteru~

Den har ju varit sönder sen i somras.. VARFÖR KOMMER INGEN IHÅG ATT JAG SÄGER SAKER?!

Daddy kom inte heller ihåg.. Jag tjatade och tjatade till er båda i typ tre månader förr året.. Men ingen av er verkar ha lyssnat. Morfar är den enda som lyssnat. Han vet att den är sönder.

Och det är däcken, luften pyser ut även fast ventilen är hårt åtskruvaad och det inte finns någon punktering..

2011-03-24 @ 20:21:34
URL: http://myconverse.blogg.se/
Postat av: brynfiisk.

där är jaaaag ;D

2011-03-29 @ 21:08:52

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0