Trololol.

Hejhej, asså, jag har varit här och där. Först sovjag hos Oskar två nätter. Sen var det direkt av till Veberöd till kusinerna. Där sov jag fram tills idag, då jag åkte hem. Igår var det min mosters 40-års fest nämligen. SJUKT KUL. Vi dansade typ hela natten. Och först var det ingen som dansade, så jag och kusinerna gick och kom på en koreografi till en låt, som vi sen 'visade upp', så kom alla upp på dansgolvet och härmade. FY I HELSEFYR VAD DET VAR KUL ATT SE!! Fulla vuxna som dansar till The Ketchup Song fick man också se. Awesome! Bilder kommer KANSKE. Ni får nöja er med en bild på mig och min snygga kopp så länge.. Ehehehe.


Vad tycker du?
Postat av: StraW.

Sån mugg har jag med. :D:D:D

2011-02-06 @ 18:03:42
URL: http://plastgaffel.devote.se

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0