Gymnasiemässan

Ja, där var jag idag, ja. Det var otroligt kul, förutom när de skolorna man verkligen inte ville gå på hoppade på en. Som t.ex. när en tant började förklara hur det går till när man blir undersköterska i typ 10 minuter, tills hon frågade om det lät intressant. Så förklarar jag snällt att jag redan innan hon började snacka sa att jag inte var intresserad. DET SKET VÄL HON I. Och sedan nästa gång jag gick förbi frågade hon om jag ändrat mig. Wtf, liksom.
Ja, jag tog ett varv och sen kände jag att - nä, jag vill faktiskt bli undersköterska helt plötsligt! En helt ny värld öppnades för mina ögon när du berättade om alla skolans detaaljer för mig!
Suck. Fast sen om det fanns en skola som jag ville gå på och ville få info, så hade dem inget mer att säga än att 'ja, det är en bra skola där man kan göra detta och detta'. Efter 30 sekunder erbjuder de mig en folder och sen får jag gå vidare. Fick för övrigt 3 stycken identiska folders från Mediegymnasiet. Intressant. Och så har jag chans att vinna en iPad, enligt FYRA flygblad jag fick. Coolt, va?
Här kommer lite bilder(glömde efter typ 5 minuter att jag hade kameran med mig, lol, så jag har bara en bild från själva mässan, haha! Men jag har på mina lappar och saker)

Ett akvarium i en toasits. Episkt? Ja.


Allt jag fick.


Mina 3 Mediegymnasiet kataloger + 4 'Vinn en iPad' flygblad..


Ni får nöja er med det (trodde klockan var halv elva, lol). Nattinatti, :3

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0