Vi ska rita små fjärilar på månen, du och jag..

Nej, jag har inte dött. Och inte bytt blogg heller. Har bara varit lite.. Borta från datorn.
Måste tipsa om en himla bra sida, hörni. Klicka här för att komma till den!
I övrigt har det varit en ganska flummig dag.. Lol. Har bestämt mig för att börja göra smileysar på bloggen igen. Klarar mig inte utan dem. ><
Titta där var en! :D
Och en till. :3
Nejmen, nu ska jag inte överdriva. Men någon här och där skadar väl inte? ^^'
Och så ska jag meddela att jag knarklystnar på Le Kid – Oh My God just nu. Kärlek på den, alltså! <3

Ny ring, btw. :3 Visst är den awesome? :DD

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0