F**kin' Perfect!

P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version


Att bara lystna på låten.. Det gör ingen så jättejätte rörd, egentligen. Asså. Det är ju fin text och så.
Men om du tittar på videon.. Om du är känslig, som jag. Så garanterar jag att du kommer börja gråta.
Jag grät. Jag grät så mycket att jag blötte ner hela kragen på mitt nattlinne när jag torkade ögonen..
Så om du vill, så kan du titta på videon.
Om du verkligen vill. Men känsliga tittare varnas..
(min blogg hatar mig, så jag kan inte embedda videor från YouTube, ni får nöja er med en länk)
P!nk - Fuckin' Perfect


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0