AFDSDFfassS

Jag är glad.
Varför?
Jag har en Celebi i både mitt Heart Gold och i mitt Platinum. Och jag har fått två übervackra tröjor av pappa idag. :DD
Vill ni se bildeeeer? :DDDD

EN FKING MCR HOODIE. MOAHAHAH, JAG KÄNNER MIG.. TYP. FULLBORDAD. Eller nåt. Jag älskar den sååå mycket, i alla fall.


I svanken.


Luvan.


Och så mer, så att ni ser trycket på framsidan;


Och så den andra;
MWIHIIHIHIHIH MARIO 1UP TRÖJA. ÄLSKA.





The Black Parade is Dead.
Long Live The Black Parade.

TTFN(tata for now). :3

Vad tycker du?
Postat av: Mamma

Fiiiina! :)

2011-02-21 @ 22:56:28

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0