Lol.

Verkade som att födelsedags inlägget hamnade i 'utkorgen' och aldrig publicerades i onsdags ;_;
Nu har jag gjort det i alla fall!! :DD

Tänkte egentligen bara säga att jag rensat i bokhyllorna och på skrivbordet här hemma. Bara golvet, garderoben och lådorna i trappan till sängen kvar - sen är jag färdig med att städa ut rummet!
Längtar tills jag blir klar, faktiskt.
Så kan jag äntligen ha ett fint rum som jag trivs i. Och i och med att jag säljer och slänger en massa saker som ligger och skräpar så kommer jag kunna indreda som jag velat länge - med pokémon/supermario/övrigtnintendo affischer, tavlor, figurer, lakan, ALLTMÖJLIGT över allt. :''3
Mys.
Jag tror jag kommer älska mitt rum så mycket när jag blir klar att jag kommer bo här.
Öh. Ja, det gör jag ju redan. Men jag menar att jag typ kommer äta här inne också. Typ.
Dessutom så ska jag ha som löfte från och med nu att städa en gång i veckan(dvs, plocka upp skit från golvet, rensa skrivbordet/anslagstavlan och dammsuga) för att hålla det snyggt!

Tycker ni det låter bra? I DO! :DD
Fint rum - HERE I COME!


33 dagar kvar ʘ‿ʘ

Vad tycker du?
Postat av: Sofia Wählby Photography

hoppas du har haft en trevlig valborg :)

2011-05-01 @ 01:22:20
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: brynfisk.

låter bra, :DD synd att jag inte orkar göra nåt sånt med mitt rum ;(

2011-05-01 @ 14:34:25
URL: http://brynolfz.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0