Penna, papper och en dator.

Jag har börjat rita igen. Rita av bilder, för att vara mer exakt. Bilder på kända personer, för att vara ännu mer precis. Först ut var Alexander Rybak. Näst på tur var Shane Dawson. Och sen bide det en Michael Jackson. Är ni snälla får ni se resultaten. I nuläget är alla svartvita. Jag KANSKE färglägger. KANSKE. Men jag är jävligt rädd att förstöra allt då, så, eh. Helu.
Nu är det i alla fall två veckor kvar. Till vad, undrar ni nu? Jomen. Asså. Såhär är det. Jag och Oskar ska åka upp still hufvudstaden på höstlovet. Ska bli trevligt. Och så får han ju möta mamma, syrran och Johan. Spänt, spänt. Men det blir säkert awesome!

Vad tycker du?
Postat av: Sara/SWEETIE/SWEETSARA@KPW 8D

Jag er snel hest, jag få se på bilder? 8DDDDD

2010-10-16 @ 14:45:32
URL: http://runsuckerrun.blogg.se/
Postat av: Brynfisk

Jak åkså vara snel ok klad hest.

2010-10-16 @ 15:29:40

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0