Obsession

Fick låna ett gammalt mini-keyboard av morföräldrarna i onsdags. Sitter nu, varenda kväll, och plinkar på det. Har lärt mig en massa låtar. Och så är det så himla fint och mysigt. Liksom. Så gammalt. Är kär i det. Jag har en sådan period just nu, ja. Älskar allt gammalt. Har återanvänt gamla plagg som inte passar längre hela denna veckan. Har klippt och sytt. Är väldigt inne på 80-tal just nu. Sitter i princip och bara lyssnar på en massa gamla godingar.
Jag tror jag ska ha en 80-tals vecka någon gång. Bara klä mig i 80-tals kläder. Och se om vi har en gammal freestyle och några bra kasett. Skulle vara episkt, på riktigt.
OOoh, låtarna jag lärt mig på piano är;
Viva la Vida - Coldplay
Love The Way You Lie - Eminem feat. Rihanna
Because of You - Kelly Clarkson
The Final Countdown - Europe
..och någon till som jag glömt just nu av någon outgrundlig anledning.. Ohwell.
I övrigt så har jag varit med Oskar idag. Vi hade väldigt trevligt. Flummade som fan, men ja. Såna är vi.
Ha det!

Vad tycker du?
Postat av: Ella

du har en fin blåg 83

2010-10-23 @ 20:39:07
URL: http://helikkopter.blogg.se/
Postat av: Brynfiskiiiiis :D

är du ondiiis och har snott mormor & morfars keyboard?? owo

Bäst för morfar att gömma sin klarinett. :3

2010-10-24 @ 17:34:35
Postat av: Annika

Jag har en fin freestyle och massor av 80-talskassetter. Och en himla bra 80-talslista på Spotify. :D

2010-10-25 @ 10:51:04
URL: http://citronanka.wordpress.com
Postat av: Ella

sv; Takk 83 CAARL!! 8DD

2010-10-25 @ 15:19:37
URL: http://helikkopter.blogg.se/
Postat av: ~♡Яebeɔɔα*

MAMII, DU FÅR DELA DEN 80-TALS LISTAN MED MIG :D

För. Jag har också en. Men den har bara 13 låtar owo

2010-10-25 @ 15:51:20
URL: http://myconverse.blogg.se/
Postat av: Brynfiskiii

2010-10-29 @ 15:55:49
Postat av: brynfiskiiis :D

huu xD den postade en kommentar med bara mitt namn xD

iallafall, varför svarar du inte på min kommentar? :c är du såååå ondiis? :c

2010-10-29 @ 15:57:05

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0