Allt är ok

Jag ser mot dig.
Ser dina ögon.
De tindrar så fint
i ljuset från
gatlyktan
Allt är ok.
~
Jag hör ditt skratt.
Känner hur det
pirrar i kroppen.
Precis som det ska
när man är kär
Allt är ok.
~
Hör din röst.
Den otroligt lena
och mjuka rösten.
Så himla..
Perfekt.
Allt är ok.
~
Bussen närmar sig.
Snart är vi ifrån varandra
igen.
En kyss.
Mjuk och varm.
Precis som den ska vara.
Allt är ok.
~
Jag kramar dig.
Den värmer
i vinterkylan.
Din famn är så
beskyddande.
Allt är ok.
~
Så kommer bussen.
Jag kliver på.
Ser ditt leende.
Dina ögon.
Hör din röst.
Känner aldrig en kyss
eller kram.
Allt är nästan ok.
~
Dörrarna stängs.
Du står kvar.
Jag vinkar,
utbyter tysta
kärleksförklaringar.
Allt är inte ok.
~
Bussen kör iväg.
Lämnar dig ensam.
Jag åker genom
vintermörkret.
Utan dig.
Inget är ok.
~
~Rebecca Hodgson 25/10-2010

Vad tycker du?
Postat av: Mammi

<3

2010-10-29 @ 13:07:04
Postat av: fiskiiiis :D

:'')

2010-10-29 @ 15:58:09

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0