Skitdag.

Min dag:
  • Vaknade en halvtimme innan vi började = en kvart innan bussen gick.
  • Missade bussen med bara några steg ifrån dörren.
  • Stod ute i snön och väntade en kvart på nästa.
  • Kom försent till slöjden en kvart, och insåg att allt tyg jag tänkt använda till nästa steg i min Drifloon(vitt och svart velour) var slut = en rastlös Rebecca som bara gick runt och tråkade.
  • Halvsov på matten, pga att jag sovit dåligt denna veckan..
  • Tappade min guldring som är köpt på Gotland 2005, letade efter den i en halvtimme runt hela vägen jag hade gått. Hittade aldrig den. (Ja, jag är jävligt ledsen för den. Älskade den ringen..)
  • Kom försent till idrotten en halvtimme pga ovanstående..
  • Började gråta då jag inte fick byta om, utan sitta i trappan och vänta + trötthet + ringen + privata anledningar..
  • Har varit allmänt nere idag.
  • Dampar över att vår luciakör suger..
~
Och igår så var jag astrött, pga att jag inte sovit den natten. Sen åt jag knappt igår. Mådde illa av tanken på mat, ändå var jag hungrig. Och så just nu på vinterhalvåret, blir jag sur, arg och ledsen för avd som helst. Allt ifrån att mitt suddi numera är förstört(true story, jag började gråta när jag såg det) till att jag saknar en viss person väldigtväldigt mycket. Eller till och med råkar bli sur på honom(vinterhalvårsdepp) för småsaker. Då kan jag ångra det och börja storgråta.
Har jag sagt att jag hatar vintern?

Vad tycker du?
Postat av: brynfisk.

usch. fyfan. :( hoppas allt blir bättre <3

miss you <3

2010-11-20 @ 12:37:43
Postat av: Alice

Usch, hoppas det blir bättre. :D

2010-11-20 @ 15:07:25
URL: http://kokosfroken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jooooobbigt. Känner igen det där. :(

Hoppas du kan sova bättre - när man inte sovit känns ALLT jobbigt, och är man lite deppigt blir det ännu värre när man är trött dessutom.

Glöm inte att du är fin ÄVEN när du är deppig och sur.

Mamma ordinerar lite extra finast-time snarast, för att ladda batterierna! :)

puss

2010-11-20 @ 22:52:55

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0