Header

Ja, asså. Jag har fått många frågor på vad allt skit på min header är. Så jag tänkte visa. There you go;
Brynolfz Mitt och min kusins dansband, smileyn är vår logga. :)
Green Day Mitt absoluta favoritband♥
Jag Ja, asså. Det är jag?
Metakarp Ååhhh, Metakarp. Min fina Metakarp. Det är en blanding mellan de två mest VÄRDELÖSA Pokémon som finns; Metapod och Magikarp. Varför? För att jag är episk. Och alla vet vem jag är nu på PF. Plus att jag heter så på måånga ställen. T.ex. TFM. :3
Pokémon (ja, é:et failade) Jag är ganska obsessed with Pokémon, faktiskt. Ni som känner mig borde veta. :3
Maskrosor Min favoritväxt, faktiskt. Älskar hur de ser ut och att de är så vackra fastän det bara är ett ogräs. Och att de bara vågar finnas, fastän de inte ska det.
Nyckelpigor Den enda insekt som jag klarar av att ta på utan att äcklas. Snarare; den enda insekt jag frivilligt tar på. Älskar dem. Så söta. Och var och en som ett fingeravtryck, ingen är den enda lik. Helt underbart vackra.
Alexander Rybak Min prins. Min gud. Seriöst en av de finaste sakerna som finns. Helt. Ååh. Ja. Perfekt, egentligen. Och så pratar han det underbara språket Norska. Ihihihi.
Myconverse Ja, det är altså adressen till min blogg. Och så är det även namnet på min blogg. Ni ser ju loggan i slutet av alla mina inlägg, den som jag gjort själv ur Converse-logan(den som inte är stjärnan). Är väldigt nöjd med den.
~
And there you go. Är ni som frågade nöjda nu, eller ni som aldrig frågade men alltid undrat?
Lingon.

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0