Grattis Tyskland!

Nu är det avgjort
Vinnare av Eurovision Song Contest 2010 blev Tyskland, med Lena och hennes låt Satellite.
Ända sedan jag hörda den första gången, för ungefär tre veckor sedan, har jag tyckt att den skulle vinna. Den är svängig, trallvänlig och dansvänlig. Och Lenas röst är bara för härlig. Och jag, som många andra, tycker att hon är ganska lik Amy Diamond. Eller vad tycker ni?
Och tycker ni rätt låt och land vann? Jag tyckte det var helt rätt.

Vad tycker du?
Postat av: Elin

Hon är jättebra. :D En bra vinnare. ^-^

Så lik Amy Diamond tycker jag faktiskt inte .. ehe ...

2010-06-02 @ 18:09:31
Postat av: Anonym

I en tråd på KPw skrev du shlagerstjärna i stället för schlagerstjärna. Kan du inte stava? :P

2010-06-04 @ 17:38:38
Postat av: Rebecca~

Håll käften, okänd. Jag missade ett c, det händer alla när man skriver snabbt. -.-'

2010-06-05 @ 18:59:36
URL: http://myconverse.blogg.se/mello
Postat av: Anonym

jag tror inte att du har ögon elr öron, det värkar ialf inte som det...;)

2010-06-17 @ 18:04:04

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0