Prague and random updates

Omg, nu har jag inte bloggat på typ 3 veckor! :O

Vad har hänt sedan dess, då?
Jo, jag har varit i Tjeckiens huvudstad - PRAG! :D
Asså vi hade så jävla kul där.
Ok, här kommer en massa interna skämt och annat random Prag-stuff som ni aldrig kommer fatta(om ni inte tvingar mig att berätta.. Ehehe);

Rapumpel.
Cptruck.
Ja har en cptruck, hon har två och hon har femton. :D
Fiskmagnet.
Kycklingarna.
TuppTupp.
Matalda.
Rapompel.
Sir Fartsalot.
Pumpen.
Sir Poopsalot.
Rapåmpel.
SIR FARTSALOT TILL UNDSÄTTNING!

Och tusen andra grejer. Jag ska ladda in mina bilder i datorn och sedan lägga upp en hel drös på bloggen! :D

Vad tycker du?
Postat av: Mamma

:D

2010-03-24 @ 16:53:23
URL: http://citronanka.wordpress.com

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0