MOFG, SÅ KLAD JAK ER<3<3<3

And now it's time to missbruka hjärtan. 8DD<3<3


Gissa. Vem. Som. Ska. Spela. I. Globen. Ikväll?! :''''D

Asså, förutom finalisterna då.. :P

ALEXANDER. RYBAK. MAIGAD<3
Och just nu knarkar jag Neo på spotify, maigad vad bra han är<3

EH. EHEH, KLOCKAN TVÅ IDAG SÅG JAG NEO. PÅ CENTRALEN. Fast han sjöng inte :<
Och, hade mitt tåg inte gått en kvart senare, så hade jag fått autograf och bild. ;w;
MÖH FÖR TÅG. -___-'

Ja, asså, jag sitter på tåget nu. Ingen aning om vart i är men, ja, i Sverige antar jag. :3

OM DET INTE KÖR TILL NORGE<3

Fast Alexander är ju inte där. Eh. Han är ju i Globen. .__o


Vad tycker du?
Postat av: Brün

failat inlägg xD

2010-03-13 @ 21:12:04
Postat av: Fjida :D

Hehe, när jag såg Neo för första gången i Melodifestivalen råkade jag skrika !Willy Wonka?!" :''>

2010-03-16 @ 16:47:41
URL: http://friendsforewer.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0