What starts with P and ends with ORN?

That's right, popcorn! :D

Så idag har man klippt sig, jao. Blev asnöjd, men jag känner fan knappt igen mig själv. xD
Lade till ett par snygga glasögon från BikBok, bara för att jag liknade Ola lite grann i dem. ;D
I alla fall.. Tänkte lägga upp en bild, lite sådär lagom snabbt. Som ni säkert vet så äälskar jag att designa. Och som ni, kanske inte riktigt, vet så äälskar jag Pokémon. :''3
Så jag ritade lite snabbt upp en balklänning som liknar Fantina(Gym Leader i Hearthome City - Sinnoh)s klänning. Den blev ossum;
Mobba inte den. För jag blev jävligt nöjd med den :O<3
Den är ju inte likadan som Fantinas, såklart. Lite fantasi hade jag. Och jag tycker ärlig talat att min är finare. :'3

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0