Jag måste bli bätter på dethär..

Meneh, bara för att jag inte orkar, så kör vi en dagens;

Dagens Yes: FACEBOOK FUNKAR IGEN. SHOOHOO
Dagens Urk: SNÖSTORM. DDD8
Dagens Mums: Dillsås i skolan<3
Dagens Blä: Brända köttbullar hemma :c
Dagens Kram: Elin (:
Dagens Puss: Uh, läppglans?
Dagens Beroende: Facebook i mobilen. Jajagvetattdetkostar D:
Dagens Favvoord: SHOOHOO
Dagens Ilandsproblem: Eh. Ingen aning. Att mina händer var istappar när jag skulle skriva sms?
Dagens WTF: En massa saker.
Dagens Asgarv: Smygboegen. :D♥
Dagens Flum: Uh, typ allt har varit flömm idag. :D
Dagens Sång: Christmas is Creepy - Fred Figglehorn (Lukas Cruikshanks)
Dagens Song Quote:
Dagens Hunk: Nivetvem♥
Dagens Aj: Det var en gång ett öga - Marika fick en kapsyl kastad på sig som hamnade en cm från ögat. D:
Dagens Sorg: VAR ÄR SOMMAREN?! DDDD8
Dagens Video: "KARIN ÄR KORT."
Dagens Inside Joke: Ten Emos = Tenemos. (:
Dagens Win: Mina kewla serier~
Dagens Fail: Mina kewla serier~ (kan lägga till Jakobs fina sång också xD)
Dagens Smiley: 8D / DDDD8
Dagens Idiotism: Mah, en massa saker.

Eh, ja. :D
Goodnight sexi ppl♥


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0