Asså. D:



När man säger att man ska blogga, så ska man "bara" kolla fb, bdb och chatta lite på msn. Herregud, jag har ju inte bloggat på hur länge som helst. D:
You should also know att jag inte kommer ha min lilla signatur i slutet längre. Jag orkar inte ladda upp den varje gång. Så. Hoppas ni klarar er utan.. (:
Det har hänt jevligt mycket sedan sist. Tror jag. Ja. Det har varit julafton, har fått många fina julklappar. Sen vare nyår. FInt där med. Väldigt kul. Efter det var det bara slöa dagar fram till skolan började i fredags förra veckan. Sen nu till helgen ska vi ha kusinerna här hemma, lite omväxling i vargdagen.

Imorgon kommer jag lägga upp bilder från nyår, folks ^^


Vad tycker du?
Postat av: Milda

svar: ja det är roligt det han säger det roligaste enligt mig är det där



"jag er over-menskeligt jovial"



och så tycker jag dom så rimmen är roliga



"sorry Mcflurrey"



"No stress joggydress"



2010-01-16 @ 03:19:17
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0