När allt bara går upp, upp och upp.

Då vet man att det tillslut kommer gå ner, ner och ner.

Snacka om bored.
Här skulle man åka till stan och köpa grejer som behövdes, så upptäcker man en massa andra grejer att göra. Eh. Jag är lättdistraherad. Imorgon MÅSTE jag åka. Annars kommer jag få lite panik i resten av veckan. xD
Ehmja.. Ikväll händer inget, förutom att jag ska slappa. No homework tonight, weheey!
Nudå?
Jo, jag tänker köra en gullig liten dagens;

Dagens Yes: Sluta tidigt och slippa läxor! :D
Dagens Urk: Engelskaprov ><
Dagens Mums: Att leva på tuggummi under fyra lektioner innan lunch, varav den sista var engelska. Provpåfastandemage. D:
Dagens Blä: Kebabköttet i kebabgrytan. Det var för mjukt och smakade.. Som utplattade köttbullar.
Dagens Kram: Elin :]
Dagens Puss: Küdde.
Dagens Beroende: DATORN.
Dagens Favvoord: Maigad (förkortning på Oh My God)
Dagens Ilandsproblem: Att släpa idrottsbagen ända till skolan och upptäcka att idrotten var inställd. Bara till att slöpa tillbaka den hem igen. ><
Dagens WTF: Rasmus som blev nerslagen. Vilidermeddig<3
Dagens Asgarv: COUNTIN SHEEP WITH SHANE DAWSON - YouTube Video
Dagens Flum: En MASSA grejer. Bland annat jag som klottrat ner min hand med en massa random grejer och Jakob trodde jag fuskade på engelskan;
Kostas: Lägg ner alla böcker på golvet, alla fusklappar i papperskorgen och en penna och en suddi på bänken"
Jag: Ett suddi, Kostas. Ett.
Jakob: SUDDA BORT FUSKET PÅ HÄNDERNA OCKSÅ. HOST, REBECCA, HOST.
Jag: *låta skyldig* Dethär är bara.. Eh. Klotter..? c:
Elin: NEJ, DET ÄR FUSK. DET STÅR PÅ ENGELSKA.
Jag: KÄFTEN ELIN. XD
Elin: UNDERSTANDING ÄR ETT VERB. SUDDA UT DET! :'D
Jag: KÄFTEN, DET ÄR BARA KLOTTER.
Elin: På väldigt fin svenska. Klada hestar och Snela hestar?
Jag: Ehe. :D
Dagens Sång:

Dagens Song Quote: And you said, 'I think I know how you feel'. And I replied; 'I don't think so at all..' //Trying To Recall - Marie Lindberg
Dagens Hunk:

Dagens Aj:
Inget (:
Dagens Sorg: Dunno.
Dagens Video:

Dagens Inside Joke: En suddi. (se dagens Flum)
Dagens Win: Jag äger alla i att samla Valentines på FarmVille. Har 35. Den som är på 2:a plats i min vänkrets har 16. >:D
Dagens Fail: Jag som försöker få bloggbakgrunden(det vita som inläggen finns på) halvt transparent, så att den fina, röda husväggen lyser igenom.
Dagens Smiley: c:
Dagens Idiotism: Mycket.
Dagens Sms: "JAG HITTAR INGEN GRÖN KALV D:" - Johanna/Bryn. Made me LOL fo' real.


See ya! :D


Vad tycker du?
Postat av: Sara

Vem äre på bilden? :3

2010-02-10 @ 16:30:11
URL: http://playkel.blogg.se/
Postat av: Skräplocket

En kille som jag följer på YouTube som heter Josh(egentligen Joshua, men alla kallar honom Josh). Han är jättesöt och jätterolig. (:

2010-02-11 @ 15:51:52
URL: http://myconverse.blogg.se/
Postat av: Johanna/Bryn/Äppelsinsaft/Brunolf.

"Omg. I look like Kevin Jonas!"

hahahahahahhaha x''D

mitt sms äger ju. :D

2010-02-19 @ 21:53:19
Postat av: Snel Hest Rebecca

Bryn; Jag vet, jag satt och garvade sönder första gången jag såg den. Sen har jag tittat på den typ en miljard gånge till. xD



"I look like Jay Lenno. IIHEIHEHEHEIH."



XD

2010-02-20 @ 00:06:10
URL: http://myconverse.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0