Massage och Melodifestivalen

Dagens lilla historia..



Imorse, klockan 12, började jag och mamma vår 'episka' resa ut till Tyresö Slott. En timma senare var vi framme. Väl där fick vi gå upp för en lååång och brant backe från parkeringen upp till slottet. Kul?
Efter det satte jag mig med en fika och en bok. Ytterligare en timma senare kom mamma ner från ovanvåningen, avslappnad. Hon hade fått en helkropps massage. Efter det tog hon en fika och jag gick upp för att få min del av avslappningen. Ännu en timma efter det kom jag ner från ovanvåningen, avslappnad.
Mamma betalade och vi tog oss, sakta men säkert, ner för den långa, branta och isiga backen.
Eh.
"En snigel håller också ett jämnt tempo, men är det snabb för det? Näe."
-Hans Rosenfeldt från SR P1:s program
På Minuten


Och nu till nästa ämne.
Melodifestivalen.
Det är ikväll.
4:e delfinalen i MALMÖÖ.
Håller inte på någon speciell.
Men jag har laddat upp med cola, Ben&Jerrys, godis och en massa annat üpergått.
Lengtar.
Fast först ska vi äta middag snart. Ungsbakad lax med potatis och hollandaise sås. Min favoriträtt.<3

Jomen, kram på er. Ha en übertrevlig kväll.
Imorgon ska jag på kåpähtref. Ska träffa massa underbarisar.
Tehee.
Ska måla naglarna. Cupcakes eller Körsbärsblom? Ingen aning. @__@
Antagligen cupcakes. 83
Då matchar dem mina klämmor 8D


Vad tycker du?
Postat av: OwO

Du har blivit utmanad i min blogg! :)

2010-03-04 @ 19:16:39
URL: http://citronanka.wordpress.com

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0