Man vet att man suger när..

..man bara har 13 unika besökare i bloggen. xP


Dagen i allmänhet har varit ganska normal. Flummigt i skolan, inte för att jag kommer ihåg. Men jag vet att det varit flummigt. (:
Jadu. Just nu så har Jakob "tvingat" mig att rita två nya serier till imorgon. Och. Jag har idébrist. Så det går inge bra. Men det löser sig nog :D
Jag kan nog sno lite inspiration från kompisar och andra serier. Eller nåt.
Jag har egentligen inget att skriva om. Men, jag lovar att jag ska bättra mig på uppdateringsfronten. :D

Ha're!


Vad tycker du?
Postat av: äppelsinsaft. :D

jagärenvadom :'D <3

2010-02-09 @ 17:22:48
Postat av: Anonym

av*

2010-02-09 @ 17:23:04
Postat av: hanna - the human with her camera.

nämen rebecca ! :O(Y)

2010-02-09 @ 18:45:47
URL: http://hannafedel.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0