Jag gråter, seriöst..

Oh, cruel, cruel world! D:

Hur hade NI reagerat om er idol skrev såhär på Facebook;

"Dear facebookies, please give me a break. Don't write me or Kjell Arild any messages right now, I am in deep shit right now. Yesterday I had a nervous breakdown and started hitting the wall(!) til my hands were bleeding. The big guys are against me, while you demand the whole world of me. Trust me, everything will be all right."


Jag seriöst gråter just nu.
Jag är mållös.
Jag är helt.. Nej.
Det är bara fel.
Det finns inte i huvudet.
,__,

Vad tycker du?
Postat av: Hanna

Vem? Jag är nyfiken...

2010-02-19 @ 23:02:41
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: Lydia

Alexander Rybak? D:

2010-02-24 @ 19:55:14
Postat av: Rebecca ~ Snel Hest

Jaa. D:

2010-02-24 @ 23:23:05
URL: http://myconverse.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0