Design By...

IT'S DEAD.

Jag uppdaterade en gång i månaden, Veckans Fashion Request funkade inte heller. Ska jag göra Veckans Fashion Rewquest får jag göra det här. Vilket inte är en dålig idé. (:
Så. Från och med nu så skrev V.F.R här, men bara när jag orkar och har tid. Nu på sportlovet ska jag nog klara av det. Alltså tvingar jag er till att skriva en ny (Ledsen ni som skrev i gamla, men jag tog bort bloggen och kom sedan på att jag inte sparat era requests!)
Hum. Ska nog redigera om designen på bloggen lite. Inga stora skillnader, försöker bara komma på vad som saknas. (:

Uppdate; Nu är bloggen fixad. Ny bakgrund på rubriken, små bokstäver i rubriken, liten bild i kommentarsrutan. :D

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0