Jag hjärta Skånetrafiken.

NOT.
Jag kommer inte hem från Triangeln, längre. Får ta Citytunneln och sen byta till femman från Hyllie Station. MEN. Vad händer idag? Jo - ALLA tåg till Hyllie/Köpenhamn är INSTÄLLDA. Vad gör man då? Man går bort och ska ta 34:an från Möllan, vad händer då? Den busshållsplatsen är borttagen?! Så man får GÅ bort till jävla Södervärn(jag är medveten om att det bara tar typ 5 minuter, ja, men inte i snö och när man har ett knä som strular+en jävla massa kassar). Sen när man gått halvvägs; då kör 34:an FÖRBI en, vafan. Så kommer man till Södervärn. 10 minuter till nästa. Jaja, hyfsat lugnt. Jomen, den kom ju såklart aldrig. Och inte nästa 34:a heller. Nu hade jag(och pappa) stått utomhus i 50 minuter. Vi klarade inte av kylan längre, så vi viftade in oss en taxi och åkte hem med den. Jävla waist of time och pengar(vi köpte ju liksom biljett till citytunneln på stationen för 40 spänn först..)
Så när jag kom hem hade jag ingen känsel i fötter, händer eller ansikte. Kände knappt av benen heller..
Jag. Hatar. Snö. Och. Skånetrafiken.
Hade femman gått som den brukade, så hade jag inte haft några problem alls. Hade som högst fått vänta en kvart, liksom..
Oh, vad kul det var att ta sig hem. Verkligen.
BIG FUCKING HEARTS.


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0