Mah gifts, yo.

Ja, asså. Tänkte lägga upp bilder på allt jag fick igår(ja, igår, vi firar 25:e i England). Om det är ok med er?
Så vad är det ni ser på bilden, då?
  • En svart handväska
  • En Sanyo Cacti VPC-CG20 videokamera/digitalkamera
  • Visa mig hur (en asrolig bok, ni borde köpa/låna den. It's quite awesome)
  • En chokladask
  • En ask Maltesers
  • Smink; Ögonskuggor, två lipgloss, en röd kajal(epic), en nagelfil och en tub hudkräm som doftar rosor
  • Ett 2-pack torgvantar
  • En Buff; en slags halsduk som kan användas på många olika sätt
  • Två armband
  • Hannah Montana säsong 1 på DVD
  • Hannah Montana säsong 2 på DVD
  • Dookie (Green Day CD, såklart. Duuh? Det är det som är helt vitt på bilden, lol. Blixten tog på fodralet)
  • £60 (motsvarar ungefär 650kr)

Och en kombinerad plattång/locktång, men den fick jag på julafton, som julklapp. Bara för att jag skulle få något. Därför är den inte med på bilden. Sådärja, där har ni mina Christmas Presents. Julklapparna får ni se i Januari, får det är nämligen DÅ jag får dem.

Vad tycker du?
Postat av: Mamma

Ser fint ut. Fast hm, en av grejerna hade jag också köpt. Håhåjaja.

2010-12-28 @ 15:41:02
Postat av: ~♡Яebeɔɔα*

Dookie, va? :3

Men, ja, eh. Jaja. Man kan tiep donera den till välgörenhet(ellerlämnadenhosaffären). owo

2011-01-01 @ 22:39:42
URL: http://myconverse.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0