Dududududllulu.

Uhuhu. Jag känner inte igen min blogg längre. Rofl.
Och om ni undrar varför jag har börjat blogga flera inlägg per dag.. Så vet jag inte riktigt. Vill inte direkt bli känd i bloggvärlden. Eller känd över huvud taget. Så jävla blyg som jag är. Men jag kanske skulle vilja ha mer än 5 läsare om dagen. Det känns ganska patetiskt, egentligen. Lala. Försöker även göra detta till en fotoblogg, i alla fall gradvis. Har lovat mig själv att lägga upp minst en bild i varje inlägg, om det inte bara är ett kortkort inlägg. Men jag ska försöka. ^^'
Idag har jag redan lagt upp alla luciabilder, egentligen. Eller. Inte riktigt alla. Men några. Tänkte ta en liten fototur nu. Fast inomhus. Känner att jag är både uttråkad och vill ha lite snygga foton.
I övrigt så borde jag egentligen gå och lägga mig. Varför? Måste upp vid typ fem imorn. Suck. Men jag ska vara på skolan 07:30, dvs att jag måste ta bussen runt 7 ungefär. Och jag är INGEN morgonmänniska. Så jag kommer typ inte kunna stiga upp. Därför borde jag sova. Men jag är inte trött. ÅÅH, DILEMMA.

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0