Malmöfestivalen, Queen och hjälpmigjagdöravsmärta.

Så var man på Malmöfestivalen idag, med nallebjörnen. Vi såg RixFM Festival. FAN vilket ÖS det är! Men jag hatar den här jävla sjukdomen jag åkt på. Först hade jag extremt ont i högra(för mig) delen av halsen, så fort jag svalde. Vilket även kändes ända upp i örat på samma sida. En jävla pina, var vad det var. Sen försvann det, gradvis. I onsdags var det helt borta. Även i torsdags. Och det kändes så skönt.
Sen i fredags. Den jävla andra delen av halsen bestämde sig för att göra ont. MER ont än vad höger gjorde. Kan inte svälja utan att nästan gråta av smärta. Kan inte andas utan att det känns som att jag andas in grus. Och när jag pratar, om det nu går utan att få huvudvärk, så låter det som att jag har en jävla bulle i halsen.
Ohwell. Lyssnar på Queen nu, bara för att jag har osum musiksmak.
Men, ja. Tror jag ska dra mig till sängs. Är astrött. Men det gör så ont, så jag inte om det kommer gå. Vi får väl försöka.
Godnatt.

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0