Jomenasså.

JAGVARATILLBAKA.
Ja, jag har tagit bilden.. På marken i trädgården av sommarstugan.
Har varit borta läääänge nu. Först var man på Kreta, sen var man i sommarstugan, sen vart man hos kompisars sommarstuga. Och vet ni vad? Det har varit underbart trevlig. Fast mitt i allt gick minneskortet i min tefleton sönder.. Poop, för jag fick liksom precis tillbaka den från reparationen.. Oh well.
Bortsett från det. Har jag lidit lite.. Uhm. Mer än så.. Ganska mycket. Ja ha jö sakna' pöjken min.. (asså, ni skulle tänka er det i typ sånhär norrländsk-aktig dialekt. Ehm. Failsak. SKITSAMMA). Uhfan. Nu kletade jag ut sminket med vänsterhanden. Poop. Jamen. Jag är lite random och hög på värme idag..
Men jag vart på forum idag med syrran. Köpt ett nytt minneskort. 4gig istället för 2gig. Så, jag vart lite häpi. För nu har jag mer plats för mycket ^^'
Sen köpte vi färg till syrrans rum. Vi ska måla JB-tecknet på hennes vägg. INTE Justin Bäver. För det första så har han ingen logo. För det andra så är vi så jävla trött på dendär killen. Han är ÖVERALLT. För att citera nigahiga; "He's all I see.. He's all hear.. He's all I... Smell?"
I ALLA FALL.
Så hade jag en trevlig dag. Taco Bar OCH Naked Juice Bar. OMG, VAD VI GILLAR DET<3
OH. JUSTE. Rösta gärna på min sko;
Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Jag håller på att bli uppäten av nattfjärilar. Så om ni inte ser mig på facebook, msn, bdb, whatever eller om jag inte svarar på sms - så har jag nog blivit uppäten.

Så. GODNATT OCH HA DET BRA!


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0