Jesus is filling out paperwork now.

Green Day gör min dag<3
Jo, eftersom jag distinkt kommer ihåg att jag tänkte blogga igårkväll men insåg just att jag aldrig gjorde det, så gör jag det nu. Och jag tänkte köra en dagens. Men vi kör dagens för igår och dagen so far, m'key?
~
Dagens Yes: SOVMORGON!
Dagens Urk: Bli väckt av att mobilen låg och spelade musik i sängen, helt från ingen jävla stanns..? D:
Dagens Mums: Jordgubbs och kokospaj med vaniljglass<3
Dagens Blä: Varmt vatten.. ;__;;
Dagens Kram: Syster
Dagens Puss: Oskar finaste<3
Dagens Beroende: Musik, datorn och Artweaver.
Dagens Favvoord: Syjstär(i liksom en lite 'bebis'-aktig röst)
Dagens Ilandsproblem: Ja, vafan var det? Det var något som var MAJOR ilandsbroblem igår.. AHA. JUSTE. att jag inte har internet på laptopen efter tolv, så jag fick använda USB-minne till att föra över bilder från stationära till laptopen, redigera, tillbaka till stationära för att lägga upp på internät.
Dagens WTF: Vi hade Disney Channel på engelska, jag och syrran. Så kom ToyStory3 som reklam. PÅ FINSKA.
Dagens Asgarv: Jag skulle säga "Du är ingen ond själ, men kanske en lite sjuk själ?" till syrran då hon är sjuk. Så sa jag istället; "Du är ingen ond själ, kanske bara en lite sjuk säl?"
Dagens Flum: ^
Dagens Sång: Warning - Green Day
Dagens Song Quote: "Jesus is filling out paperwork now" ~ Homecoming - Green day
Dagens Hunk: Cole Sprouse<3
Dagens Aj: Systers knä..
Dagens Sorg: Öh.
Dagens Video: UHM. Typ, vi kollar på Harry Potter och de vises sten just nu. Räknas det? :D
Dagens Inside Joke: hej jag heter Erram!!!
Dagens Win: Min nya header(som ni kanske lagt märke till)
Dagens Fail: Allt jag gör är fail.
Dagens Smiley: 
Dagens Idiotism: Jag öppnade ett av skåpen i köket, tittade och glömde vad jag skulle ta. Hm.
Dagens Sms: "OLIDLTRED" Från: Brynfisk
Dagens Knarkobjekt: Artweaver och Spotify.

Vad tycker du?
Postat av: Jojo

Toy Story 3 på finska? EPISKT. Vi måste se den på finska när den kommer ut. Mkay!!!

2010-08-08 @ 02:20:26
URL: http://jojoos.blogg.se/
Postat av: brynfisk

fett najs header :3 <3

eh. finska? xD

2010-08-08 @ 14:13:33
Postat av: Rebecca~

Ja, finska.. '-'



TACK :D<3

2010-08-08 @ 23:16:45
URL: http://myconverse.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 01:37:39
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Ellaaa :D

Alltså, du gillar LIKBIL OCH GREEN DAY. Det gör oss till fränder. :3



Nejmen haha :D Flygande handgranat ftw 8D

2010-08-13 @ 17:21:04
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0