Shoo!

Näh, nu har jag inte bloggat på aplänge. Och eftersom Dagens originally came from Jojo, så tänker jag, för första gången på länge, lägga till alla punkter som hon har, minus några som jag inte riktigt fattar. Ehe... Och en extra, som hon inte har! :D 

Så nu kör vi en dagens, bara för att sammanfatta;

Dagens Yes: Sovmorgon! :D
Dagens Urk: Har haft tråkigt hela dagen TT_TT
Dagens Mums: Toblerone <3
Dagens Blä: Rödvinssås
Dagens Kram: Kudde :)<3
Dagens Beroende: Min lego-drake som jag satt på random ställen i lägenheten i olika ställningar. Nu hänger den i dörröppningen till köket. Redo att anfalla. Mwihi 8D
Dagens Favvoord: "Ehe..."
Dagens Ilandsproblem: Se Dagens Urk
Dagens WTF: Pappa satte sin kalla ölburk innanför tröjan på mig. Owo'
Dagens Asgarv: Min och en kompis komversation på msn! :'D
Dagens Sång: Don't Bring Flowers - Erik Hassle
Dagens Hunk: Erik Hassle
Dagens Puss: Pappa
Dagens Aj: Jag gick in i en utstickande kant, den hamnade rakt på ena bröstet. Nu ser det ut som jagvetintevad. Mest som ett sugmärke. Owo *host*
Dagens Sorg: Inget.
Dagens Video: Hot chicks at the park 2 - JoshRocksGuitarHero på Yt. Aah, älskar den killen. Han förgyller mina dagar.
Dagens Inside Joke: ITZA ME... MARIO! Müü.
Dagens Win: Jag som slog min highscore-tid på Mario Kart Wii :D
Dagens Fail: Min stavning... *host*
Dagens Song Quote: "I'm so deep into the shit, I can taste the earth" - Se dagens sång
Dagens Flum: Se dagens asgarv.
Dagens Smiley: Owo

Hot chicks at the park 2:


Godnatt svenska folket

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0