Men. Men. Men. Men. Men. NÄÄH! D:



DEM...HAR...FLYTTAT...KONSERTEN! D'':

Jag hade allt planerat;

Lördag: Konsert
Söndag: Upp till mamma
Måndag-Lörda: Höstlov hos mamma
Söndag: Hem

MEN VAFAN, SÅ SKULLE DEM VARA HIMLANS SMARTA OCH FLYTTA DEN TILL MÅNDAGEN!?!?!?!?! D'':

Och eftersom jag superduperjättesuperübergärna vill gå, så kan vi inte få pengarna tillbaka och jag åker upp som vanligt till mamma. Jag skulle varit förkrossad. Hade fått gråta mig till söms hela veckan. Nä, så jan vi ju inte ha det. Mamma måste löpa EN HELT NY TÅGBILJETT till mig. Bara för att man inte kan boka om dem jag har. -.-'

Vad gör vi med en fullt användbar 1:a klass biljett Malmö-Stockholm biljett då? Ja, sälja den eller slänga den. Säljer vi den får vi i alla fall lite tillbaka, slänger vi den så... Är det som att slänga en hel massa pengar. Helvete.
 
Jag som skulle åka upp 1:a klass, ta med mig min laptop och surfa gratis på tåget. Men nejnej, så skulle man vara dum och lägga en annan konsert på den dagen och flytta på den som redan var inbokad. Vad tänker världens befolkning med?

Ha en god natt, det kommer i varje fall inte jag ha. D:
Jag komnmer bara få en massa skuldkänslor. JAG VET att det inte är mitt fel. Men det känns som det.
Blöh.


Vad tycker du?
Postat av: Mamma

Äh, det ordnar sig. Vad är pengar? Bara papperslappar. ehum Mamma fixar ny fin tågbiljett till dig. Klart du ska se Alexander Rybak! ^^

2009-09-19 @ 19:02:12

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0