Entré med Ebba! .D

Imorse smsade jag Elin, Marika, Hanna och Ebba om någon ville hänga med till entré. Marika svarade att hon skulle på stan med några andra. Elin svarade att hon hade andra planer. Varken Ebba eller Hanna svarade. Så jag beslöt mig för att ringa till Hanna. Inget svar. Jag ringde till Ebba. SVAR! .D Jag frågade om hon gjorde nnågot speciellt idag, hon svarade att hon var på entré. Jag bara; Men. Det var ju dit jag skulle fråga om du ville hänga med! O: Så hon sade att jag gärna kunde komma dit, en halvtimme senare var jag påväg. Klockan var 13 när jag var framme. Vi gick runt, jag shoppade upp alla mina pengar så nu är jag luspank. D:

Vi åkte hem med 18.01 bussen och kom hem vid halv sju, då var vi ganska trötta och hungriga. Men det var en bra dag, så jag tänkte köra en dagens;

Dagens Yes: Det fanns faktiskt någon som ville hänga med till stan! Yipiie! .D
Dagens Urk: Det regnade... :/
Dagens Mums: Chai-Latte
Dagens Blä: Eh, inget?
Dagens Kram: Ebba
Dagens Beroende: Plånboken? o.o'
Dagens Favvoord: Mupp/Muppigt
Dagens Ilandsproblem: Mina pengar är slut och min klocka är sönder D:
Dagens WTF: Ebba var på just det stället jag ville tilL! .D
Dagens Asgarv: Äh, det var mycket vi skrattade åt.
Dagens Hunk: Alexander Rybak <3
Dagens Sång: 21 Guns - Green Day
Dagens Puss: Pappa?

Jag tänkte lägga upp lite bilder av kläderna, men inte nu. Känns lite sent att ta foton :/

KramKram


Vad tycker du?
Postat av: Mamma

Vad bra att ni hade kul. Vad är det för fel på din klocka?

kram

2009-09-07 @ 09:00:54
Postat av: ♪☆♫Rebecca♫☆♪

Remmen har gått sönder :/

2009-09-07 @ 15:45:46
URL: http://myconverse.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0