Vi kör väl på en liten dagens...

Jaop, orkar inte blogga mil-långa inlägg.

Dagens Yes: Var på bio
Dagens Urk: Allt möjligt, jeffla skitdag.
Dagens Mums: Marabou Daim
Dagens Blä: Kyckling skinn...
Dagens Kram: Jojo
Dagens Puss: Mamma
Dagens Beroende: Datorn
Dagens Favvoord: Ohnoes!
Dagens Ilandsproblem: Kpwebben är stängd fram tills på söndag x)
Dagens WTF: Se dagens Ilandsproblem.
Dagens Asgarv: WIIEEEE.... [ MJ 4-evah... ]
Dagens Flum: Koreograferade Armar.
Dagens Sång: Man in The Mirror - Michael Jackson
Dagens Song Quote: "I'm Gonna Make A Change. For Once In My Life. It's Gonna Feel Real Good" // Man in The Mirror - Michael Jackson
Dagens Hunk: Jag undrar jag, kanskeee... Alexander Rybak? 8D
Dagens Aj: Inget... :)
Dagens Sorg: Slutet på Michael Jackson - This is It. jag grät. ;____;
Dagens Video: Amy Diamond and all the contestants singing "Beat it" from Michael Jackson (Körslaget 2009) [ Låångt videonamn, jag vet ]
Dagens Inside Joke: Koreograferade Armar. xD
Dagens Win: Har 16 bevakningar av min bilddagbok! 8D
Dagens Fail: Well. Everything is fail today. .__.
Dagens Smiley: 8D
Dagens Idiotism: En tjej på msn som försöker skriva smarta argument, men lyckas inge bra.

God natt, mina vänner. Ska lägga mig snart! ^^


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0