VAFAN HAR FOLK EMOT JONAS BROTHERS?! >:C

Ja, en person startade en tråd på ett forum;

"Om the Jonas Brother skulle komma hem till dig vad skulle du göra då?" hette tråden.

Glad som jag blev, klickade jag upp och till min förvåning möttes jag av dessa kommentarer. Dem är kopierade och avskiljda med en tom rad;


Jag skulle skrika(ALLTSÅ INTE POSITIVT MENAT) och sen ringa polisen eller nåt.

Dampa och kasta sten på dom

Inte bry mig så mycket.

Fråga vad de ville. >_>

som tapito.
Fråga vad de ville. Kanske fixa autografer till att sälja dyrt på typ blocket >:DD

Börja gräva nere i källaren. Lik försvinner inte av sig själva vettu.

Bli rätt förvånad. Tro att jag typ drömde någon läskig dröm. Jag vet inte. Haha.

Smälla dörren i ansiktet på dom jävlarna:

Jag hade frågat "What the fuck are you doing here? Go away, I cant stand to look at youre faces, especially yours Kevin"

EXAKT SÅ hade jag sagt!!! xD

Antagligen hade deras ansikten inte sett ut som de skulle. Sen skulle jag sälja liken på tradera!

Skulle se väldigt nuknullad ut, säga att jag var upptagen medan jag knäpper brallorna och sedan stänga dörren 88888'D

(Eller snarare skrikit)

Jag skulle sagt vilka är ni för jag är lite trög för jag vet inte hur de ser ut.

slått ihjäl dom

Till att börja med så skulle jag inte kännt igen dem. o.o'

Jag skulle drämmt igen dörrn och ropat på pappa. Sen hämtat kökskniven.

Sparka dom i skrevet, hänga upp dom i örona på väggen och banka skiten ur dom. Jag är inte våldsam.

Strypa Nick, blåsa skallen av nån av dom och använda den siste som oralsex slav.

Hämtat lien och huggit dem i småbitar. :D

Fråga vad i hela friden som pågår!

Vad har dem gjort er?

kastat stenar på dom och säga hur jävla mycket dom suger:)
Sen om dom inte går då.. då jävlar o_o Då sparkar jag ut dom ._.

"Vad har dem gjort er?"
Våldtagit mina öron nåt gravt.

Jag skulle springa.

Fråga vilka de var O.o
Vilka är de?

Våldtagit mina öron nåt gravt.
Lyssna inte på dem då?

"Lyssna inte på dem då?"
Jag blev tvingad när det hände.

Herregud vad fult.
NEj det skulle ni inte göra, ni skulle inte döda dem.
Skrattretande.

Jag skulle låtsas att inte veta vilka de var. :D

Fixat autografer, be om pengar.. softa lite, och förstå varför det slöt ett kontrakt med Disney, dom måste fått jävligt mycket cash för det.

typ... ringa alla ettor i skolan så att dem kom och invaderade dem. Det är äkta tortyr! >XD

Skulle bli skiträdd.....dom är asläskriga .....sen skulle jag antaglingen sparkat dom eller nåt sånt

typ... ringa alla ettor i skolan så att dem kom och invaderade dem. Det är äkta tortyr! >XD
inte för att vara taskig men det där är för hemskt....

För cirka ett år sen brukade jag tänka så. Jag älskade dem då.
Nu skulle jag.. bjuda dem på kaffe.

Börjat skratta hysteriskt, be dom sjunga och spela in det, fråga vad dem gör här, be om tusen autografer jag kan sälja och ta typ tusen bilder bara för att ha. HAHA!

inte för att vara taskig men det där är för hemskt....
De har faktiskt våldtagit mina öron. >XC

Skulle nog inte känna igen dom, och fråga vad i alla rosa vindruvors namn vilka dom var och vad dom gjorde i mitt rum. O__o

Haha! Ni har för roliga svar.
Jag kom på en annan sak .. jo, när jag ringde polisen skulle jag säga:
"Hallå, polisen?! Jo, asså ni vet de där jobbiga killarna som inte kan sjunga men sjunger ändå? Ja, de har inkräktat i mitt hem. Jo, också har de för ganska längesen förstört mina stackars öron. DET ÄR ALLVARLIG MISSHANDEL FÖR I FILMJÖLK! Jo och jag är på *adress*"
:DDD

Fråga vad de gjorde där.
Sedan be dem att gå.

JO OCH SEN SKULLE JAG SPELA ABBA OCH FRÅGA OM DE HADE TILLRÄCKLIGT MÅNGA HJÄRNCELLER FÖR ATT VETA VILKA DET VAR.
Och frågat dem vad de gjorde i Sverige.

Säga att jag inte har beställt något jävla pizzabud och smälla igen dörren.

först se på dem med ointresserad blick sen om dem kune skriva ett autografer som man kan sälja sen shasa dem ur mitt, om dem vill stanna hotar jag dem med min bulldog..
Han kan bita deras armar till skärvor..
om han inte var världens snällaste och fegaste hund XD

Skulle skrika som en idiot!!!!

Jag skulle dö.

Kasta ut dem.

Plocka fram ett hagelgevär och långsamt räkna till 5 OwO

Jag hade inte reagerat, för jag vet inte hur de ser ut.

"Plocka fram ett hagelgevär och långsamt räkna till 5 OwO"
HAHAHA. Den var bra. 8D

Jag vet väl inte. Bjuda de på kaffe?

Jag skulle stirra på dem och försöka putta ut dem, men om man är så klen som jag är så går det ju inte, vilket betyder att jag skulle behöva ta något som vapen, ringa polisen och min mor. Och försöka slå dem, om det behövdes. Allt det här medan jag säger en massa saker på engelska. Svärord inkluderat. 8D
Jah. 8D

Jag skulle fråga dem hur dom tog sig till sverige.
Och hur de undvek fansen.

Jag skulle svimmat.
Och sen när jag vaknade igen skulle jag le över mycket hela tiden.


[ MIN KOMMENTAR HÄR; ]

FÅTT VÄRSTA ANDNÖDEN OCH SVIMMAT. SEDAN SKULLE JAG TAGIT TYP EN MILJARD BILDER, SNACKAT MED DEM, RINGT MIN SYRRA SÅ HON FICK SNACKA MED DEM FÖR HON ÄR SÅNT ÜBERFAN SÅ DET KNAPPT ÄR SANT. Nej srsly. Jag skulle dött. ÅHMAIGAD :D<3:D<3 :D<3
Åh what a wonderful day if that happened<3
Fattar inte varför så många vill döda dem? :'(


Säga: Hej då freaks och smälla igen dörren rakt i nyllet på dom!!!!
XD

Jadu, troligtvis kastat allt jag fått tag på efter dem, tillsammans med mig lager av svordomar. Kort och gott ^w^

Jag skulle VILJA:
Kötta ner dem, hälla nagellack i halsen på dem, stoppa upp glas i näsan på dem, dra av deras hår, hacka deras fingrar i småbitar, hälla lim i ögonen på dem, klippa av deras hälsenor, tvinga dem att äta läppstift (kanske före jag tvingar dem att dricka nagellack?), dunka en svensk ordbok i huvudet på dem, måla dem med målarfärg och sedan tvinga dem att stå på stan och sjunga "SOS".
MEN. Förmodligen skulle jag frågat vad de gjorde här och sedan bara bett dem dra.

ärligt talat tror jag inte att dom flesta av er hade vågat försökt döda dom eller vad ni nu skrivit.
Ups hata mig inte nu (a)



EDIT: OBSARVERA ATT KOMMENTARERNA BLI FLER OCH FLER, DET SLUTAR INTE DÄR!
Och nu förstår jag mig verkligen inte på svenska folket. Bara för att man inte är intresserade i ett band, så vill man döda dem? owo
Ännu en anledning till att tro att man är ensam om att kunna ha en egen tanke utan att förstöra andras genom att hata deras tanke. Srsly?

Ha en bra dag, trots dessa hat-komentarer



P.S.  The Game. Hah. You lost ^^ Damn it. I did to D: Ändå är det jefflans kul att spela The Game. Klarade mig i en timme sist, innan någon, inga namn nämns-ELIN-skrev The Game på msn. DAMN U D: Jag hade kunnat hålla mig i flera timmar annars :/ D.S.

Vad tycker du?
Postat av: Jojo

De hade inget bättre för sig så de kände för att överdriva på en tråd. Och när en börjar hakar resten på. Sen fortsätter alla för att det är "kul" att reta upp fans. Sen kallar de oss nolifers för att de är ett gäng idioter. Och så är de besatta av orden död och hata. Bry dig inte, de är bara omogna losers hela högen. (posta på tråden om du vvill)

Puss o kram. Saknar dig <3

2009-10-02 @ 23:21:45
URL: http://jojoos.blogg.se/
Postat av: ♪☆♫Rebecca♫☆♪

Jag vet, men jag förstår bara inte mig på svenska folkets idiotism. Owo



Jag skiter egentligen i det, skrev bara vad JAG skulle gjort och märkte bara hur idiotismen spred sig... :3

2009-10-03 @ 14:41:29
URL: http://myconverse.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0