Studiedag!

Idag har man slappat pluggat hemma hela dagen +___+

I alla fall, ordet studiedag lever upp till sig själv;
Så fort jag vaknade började jag med att göra biologiläxan, efter det började jag baka bröd (vilket var HK läxan) och medans det jäste och var i ugnen gjorde jag matte läxan. Sedan har jag hela kvällen hållt på med en bokrecension av Möss och Människor av John Steinbeck, vilken är den sämsta bok jag nånsin läst. .___.

Ett tip; läs den inte. Protestera STORT ifall ni tvängas läsa den i skolan. Det gjorde vi, även fast det inte hjälpte x)

Just nu kommer jag inte på ett SKIT mer att skriva, och jag ska skriva en A4 sida till i datorn. Kanske kan förstora typsnittet? Hmm...
Nejmen. Jag har det i stlk. 12, och det är storleken man ska ha. Så jag får nog inte ändra... :/

Aja, nu måste jag nog försökta komma på mer att skriva. Även fast jag inte kommer komma på ngt. :P

Lalala, godnatt


Vad tycker du?
Postat av: Jojo

Du. Nu ska storasyster lära dig något. Möss och Människor är PIECE OF CAKE. Vill du veta en helvetisk nobelpristagar bok? Flugornas Herre. Jag läste den någon gång och den är inte bara hemsk så man mår illa efter man har läst den men svår och ganska tråkig. Sedan i åttan tvingades jag se på filmen och den var inte bättre. Det är så hemskt. SKITHEMSK. Så om det är någon bok du ska protestera emot ska du protestera mot flugornas herre. Använd följande argument "Asså, vill du att vi ska bli djupt deprimerade eller?"

Bara ett tips. :)

Puss

2009-10-15 @ 21:41:53
URL: http://jojoos.blogg.se/
Postat av: ♪☆♫Rebecca♫☆♪

Men jag hade svårt att läsa den, pga min synskada. Tog TRE lektioner att läsa ETT kapitel. Fick migrän bara av att titta på sidan. o_o

2009-10-16 @ 15:44:10
URL: http://myconverse.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0