SJX2000

Nu sitter man på tåget och åker upp mot svea rikes huvudstad. Mwihi. Jag sitter i förstaklass och har gratis internet. MUEHEH! >:D

Sååå... Jag har inget att skriva om. FÖRUTOM KONSERTEN.
Kopierat från min BDB;


Jag kan inte förklara MED ORD hur lycklig jag var igår.
Nu är jag depprimerad. Dem två timmarna kommer aldrig tillbaka. Dem underbara timmarna. Och kramen. Näh, det enda jag har kvar från kvällen är en autograf och några bilder.

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord.

...Well, jag tog över 90 bilder igårkväll. Och tusen gånger nittio. Det är mycket. Och inte ens DEM orden räcks för att förklara. ;___________;

Jag medger att det blev lite fel där; "Och inte end DEM orden räcks för att förklara." Det ska nog vara räcks till... :3

Men ha det gött, jag ska uppdatera facebook, bdb, twitter och allt vad som nu finns. ^^


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0