I lost the game...

Jo, jag hade klarat mig i 13 timmar. Mitt personliga rekord. Innan NÅGON skulle göra en tråd på ett forum om att hon förlorade. För alla er som inte vet vad The Game är, läs då detta;

 

Målet är, som ovan nämt, att ALLA på hela våran jord ska spela. Så det jag ska göra är att skriva ut bilden och visa i elevrådet. Sedan ska vi, om jag får som jag vill, sätt upp kopior på alla anslagstavlor i skolan för att få så många som möjligt att spela. Det skulle vara skitkul om folk gick runt och sade "THE GAME" på skolan och runt 20 pers skulle förlora >:D

Gör gärna detta på era skolor också, jag lovar. Det är kul. :D

Ha, somsagt, en trevlig kväll.


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0