HAPPY HALLOWEEEEEN....

Idag har vi haft en lugn (och flummig) dag hemma i saltis. Det började med att jag sov till 11, åt frukost och gick sedan ut och hjälpte mamam och Johan att rävsa löv. Vid 13-tiden gick jag in igen och väkte Jojo. Hon var trött. Sen satte jag mig vid dator en stund och började på läxan, fast jag kom ingen vart för sen ville Jojo spela sims. Vilket var kul det med! :)
Sen ville Jojo gå på promenad och mamma åka till Maxi, så jag hängde med den senare. Vi köpte en pumpa och jag och Jojo satte direkt igång med att skära den! :D
Resultatet av den blev;


Happy Halloween, ya'll! :D


Vad tycker du?
Postat av: mikaella ♥

kolla gärna in min blogg! :D

2009-11-01 @ 13:53:15
URL: http://mikaellaa.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0