Flumma lugnt...

...Fastän vi körde ganska hardcore idag! :D

Alla som känner Jakob i 8B på Linnéskolan, ni vet även att han är en tvättäkta pervo! :D
Lektionerna idag, med sammanfattning på vad som hänt:

SPANSKA: Inget kul, Jakob var ju inte där x> Nejmen, vi pluggade inför the BIG prov på tisdag.

TEXTILSLÖJD: Ja, vi kan väl säga att det är den flummigaste lektionen i veckan. Oavsett när, så är det vad det är. Jakob häll på att misstolka virkningen, t.ex:
Elin: *redan klar med sina 21 maskor efter en minut*
Jakob: Är du redan klar? :O
Elin: Ja?
Jag: ÄR DU? owo
Jakob: Jag har inte ens fått in den...
Jag: Du ska göra 21 stycken.
Elin: Ja, men så svårt är det inte?
Jakob: *vända sig mot Elin* Elin! Har du gjort det 21 gånger?
Elin: Vah? Owo
Jag: *asg*
Jakob: BARA!?
Elin: VAH? owo
Jag: *vika sig av skratt*
Jakob: *klappa Elin på axeln* Stackare... Men du måste göra det fler gånger. Det är ju så skönt!
Jag: *kan knappt andas* :''D

Och så höll det på. :3

ENGELSKA: Vi fortsatte på våra prov (man hade två lektioner på sig, det var lixom ett häfte på 50 sidor). Jag blev klar 25 minuter innan vi slutade och typ alla vände sig mot mig;
Random pers: Ä du klar? xO
Jag: *nicka*
Random pers: Redan? O:
Jag: *nicka*
Random pers: Ofta. xO

Får man inte vara klar snabbt? Jagmenar, jag kan ju engelska flytande. Lol.

LUNCH: Jah, vi snackade och flummade lite. Inget spec.

MATTE: Vi började med ett häfte för boken började bli tråkig x> Inget märkvärdigt, folk jobbade och jag kunde inte första frågan som var;

Hur många hundradelar är...
a) 0,06   b) 0,35   c) 0,025   d) 1,15

Jag suger .___.

STUDIETID(läxläsning): Klassen delas i två grupper och hälften är i ett annat klassrum, det blir lugnare då. Fast egentligen blir det inte det, inte när Jakob, Rasmus, Hanna, Victor och jag hamnar i samma :D
Det var ännu en Jakob The Pervo lektion. Vi snackade om VARFÖR I HELA VÄRLDEN han hade ett stort hål mitt mellan benen på jeansen. Det villa han inte berätta, men vi hade kul åt det ändå.
Vid ett tillfälle satte sig Jakob med boken han läste framför näsan, så bara ögonen syntes. Han stirrade på mig. Skitmycket. owo
Jag: Ska inte du läsa?
-Lång tystnad-
Jakob: *bebisröst* I read with my nose!
Jag: *asg* Okei. owo *plugga på spanskan*
-Några minuter går-
Jag: *snegla på Jakob*
Jakob: *stirra fortfarande*
Jag: *titta på Hanna* HAN STIRRAR! Owo
Hanna: *kolla på Jakob* Han kanske ty6cker du är söt! :D
Jakob: *bebisröst* JAAA! :'D
Jag: owo *sätta spanskpapper för ansiktet* Sluta stirra! x'D
Hanna: Jakob och Rebecca? Oh, la, la. *göra hjärta med fingrarna*
Jag: Fejl, Hanna.

And so it continued. Väääldigt flummigt.

RASTEN EFTER: I början så åt jag ett äpple och Jakob fortsatte stirra på mig.
"Om inte du slutar stirra snart, så får du ett äpple i skallen!" sade jag.
Han vart bara glad och satt och sade "Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla" osv. i mitt öra ett tag. Men seda så bestämde sig Rasmus för att börja köra Knuff. Det var en 'lek' som vi gjorde i 7:an, men inte gjort under hela 8:an. Alla sitter på en bänk och det gäller att knuffa av ena halvan(eller så många som möjligt) genom att putta med ryggen mot. Jag vart mosad. Men flummigt värre :D

SO: Vi arbetade vidare med 'Europahäftet'. Jag och Rasmus är i princip klara, med hjälp av sammarbete. Har bara runt 4 sidor kvar(2 blad, dubbelkopierade)! ^^

Och för att sammanfatta ännu mer, så kör vi en dagens, yaay. Svenska befolkningen hurrar. Eller vad? Nej. Det åkte förbi två ambulanser och en brandbil. Wth? NÅGOT HAR HÄNT! O:

MEN NI SLIPPER INTE UNDAN... Jag kör ändå en dagens;

Dagens Yes: Fick alla rätt på glosförhöret i spanska
Dagens Urk: Eeehm, stiga upp tidigt?
Dagens Mums: Pytt i Panna :D<3
Dagens Blä: Ehum, inget. owo
Dagens Kram: Hanna :D
Dagens Puss: Uh... owo
Dagens Beroende: Flumighet! :D
Dagens Favvoord: Detvetjaginte, men antagligen är det "Pervo" eller "Pervers" vilket jag, Rasmus och Hanna sagt till Jakob runt... Eh. 50 ggr idag?
Dagens Ilandsproblem:
Dagens WTF: Jakobs hål i byxorna.
Dagens Asgarv: Textilgrejen som jag skrev däruppe.
Dagens Flum: Studietiden.
Dagens Sång: I was made for loving you baby - Jakob feat. Rebecca feat. Hanna. Vi sjöng den hela dagen idag. Lol.
Dagens Song Quote: "Everytime I turn around, something don't feel right. Just might be paranoid." // Paranoid - Jonas Brothers
Dagens Hunk: Äh det vette fan... Äh! BARA SKOJA! Alexander Rybak, ingen kan ta honom från mig! :D<3
Dagens Aj: Jag som vart klämd i Knuff. Hmpf.
Dagens Sorg: Inget, i supose.
Dagens Video: Eh, no idea... Owo
Dagens Inside Joke: Tårtspade.
Dagens Win: Rasmus och jag är nästan klara med SO:n :D
Dagens Fail: Viktors virkning, den var bara. Lol.
Dagens Smiley: :D
Dagens Idiotism: Jakob i all almänhet.


*comicbook guy voice*
Best day EVER.


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0