Dagens i (så många) bilder (som möjligt) :D

Tänkte testa något nytt idag. Dagens - I (så många) bilder (som möjligt). :D
En liten utmaning i sig :D

Dagens Yes: Ritade klart min pro-iga Manga bild :D
Dagens Urk:

Dagens Mums:

Dagens Blä: Damm i munnen. O__o
Dagens Kram:

Dagens Puss: Johanna Katt :D
Dagens Beroende:

Dagens Favvoord: Ahemeen...
Dagens Ilandsproblem: Damm i munnen... O__o
Dagens WTF: Damm i... ögonen! Owo
Dagens Asgarv:

[ DVD ]
Dagens Flum:

Dagens Sång:

Dagens Song Quote:
"Completley emotionally bounded to every little thing that I do" // Sky's the limit - Ola
Dagens Hunk:

Dagens Aj: Damm i ögat. Ja, jag tjatar om det, men det var en slö dag. :]
Dagens Sorg:

Dagens Video:
 

Dagens Inside Joke:

Dagens Win:
Min manga teckning :D
Dagens Fail:

[ Alltså min stavning ]
Dagens Smiley: ô__o
Dagens Idiotism:


[Jag gick in i diverse saker (bord, väggar, skräp) typ tusen gånger idag... :P ]


Vi städade i huset idag. NEJ, vi är inte klara än x) Men halvklara, typ :P

TACK OCH ADJÖ, KNÄCKEBRÖ! :D


Vad tycker du?
Postat av: Mamma

Men hallå, kan du inte visa din mangateckning? Nyfiken.

2009-10-18 @ 15:05:30
Postat av: ♪☆♫Rebecca♫☆♪

Kanske, om jag lyckas scanna in den x)

2009-10-19 @ 17:30:19
URL: http://myconverse.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0