Dagens :D

Jag pallar inte riktigt skriva så långt, så vi kör en dagens. MED EN EXTRA PUNKT! 8D

Dagens Yes: Fick VG på både Kemi och Historia(Medeltiden) proven! :D
Dagens Urk: Skola?
Dagens Mums: Cappucino<3
Dagens Blä: Uh... Inget? owo
Dagens Kram: Marika
Dagens Puss: Eh.. Pappa? owo
Dagens Beroende: DATORN
Dagens Favvoord: DAMN IT, I LOST THE GAME!
Dagens Ilandsproblem:
Dagens WTF: Ja, jag kunde inte sluta förlora idag. Tror inte jag inte förlorade på hela dagen idag... Owo
Dagens Asgarv: Vi skojade med MArika att hon var kåt i... Ja, vi behöver inte gå in på detaljer. Med 'vi' menar jag Rasmus, jag och Victor.
Dagens Flum: Uh, hela dagen var flummig, typ. Uh.
Dagens Sång: Paranoid - Jonas Brothers
Dagens Song Quote: "Peter Pan and Wendy turned out fine, so won't you fly with me?" //Fly with me - Jonas Brothers
Dagens Hunk: Alexander Rybak, who else? :D
Dagens Aj: Det var en gång en tå...
Dagens Sorg: Uh, inget?
Dagens Video: Uh, har bara hängt på spotify idag, sry.
Dagens Inside Joke: Have a nice day!
Dagens Win: Inget... :P
Dagens Fail: Massor x'P
Dagens Smiley: -w-'
Dagens Idiotism: Marikas pojkvän, Timmy.

Have a nice day. Lol.


Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0