CONVERSE!!! :D

Denna veckan har jag haft brist på något livsnödvändigt... Nämligen internet!

Men då kör vi sammanfattningar som tidigare... När var det jag bloggade sist??
*gå och titta vilken dag*
Måndag! Min födelsedag!! :D
Då har jag ju nästan en hel vecka att sammanfatta D: Jag kommer ju inte ihåg allt som hänt!!
Hmmm... Då ska vi se... (sa den blinde mannen till hans döve hustru, jag känner mig lite komisk idag...Och super-flumm!)

Tisdag:  Temadag med skolan... HELT UTMATTAD! Orkar knappt skriva om det... Men ok! Vi spelade äventyrs golf och sedan orienterade vi... TRÖTT I BENEN!

Onsdag:  Mamma kom... Vi storhandlade klockan 21.30 till 22.30, ungefär...

Torsdag:  Först var jag och mamma i stan. Vi köpte ett par ballerina och lite andra kläder... Firade min och Albins (en kompis) födelsedag i Skegrie... Såg Torbjörns hus, Majbål, åt god mat, spelade wii osv...

Fredag:  Gick i stan... Med tanke på rubriken vet ni nog vad jag köpte?? I HAVE FINALLY GOT MY BELOVED SHOES!! :D AND I LOVE THEM!! Hem till kusinerna (<3<3<3<3) och åt kvällsmat. Sedan sov vi över. Fast innan och efter maten studsade vi studsmatta typ hela tiden...

 Lördag:  Ja, det är ju idag! :O Idag vaknade jag av att en lastbil körde förbi och tutade...-.- Sen åt vi frukostoch jag, mamma och pappa åkte till Sjöbo och handlade inför familje firandet av min födelsedag... Nu väntar vi bara på kusinerna sen ska vileka loss i Sövde igen!! :D

Bilder kommer senare (början av nästa vecka) för just nu sitter jag vid en bärbar dator... Tyvärr finns inte mitt kex-namn med denna gngen eftersom jag, som sagt, sitter vid en bärbar! Förlåt för alla stavfel och missade bokstäver, men jag är inte van vid att sitta vid en bärbar!!

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0