Picturemainia...

Ja... Här ska ni få se på bilder!! ¨:D

Först blir det bilder från majbålet i torsdags:
 Precis i början, när de just hade satt fyr på det...
 Ungefär till hälften nerbrunnet...
Em av de "tusen" andra bilderna av elden... o.O
Therese! Jag har nt sett dig på över ett år :'3 Men äntligen träffades vi på majbåls firandet!! :D

Och nu kommer lite bilder från helgen med kusinerna:
Mamma på bussen till Veberöd... ^^
Efter all lek på studsmattan blev Johannas hår helt elektriskt...
Julia och Johanna <3
Josefin <3

Och till sist tar vi dagens outfit!! :D


Ni får kolla på mer bilder på min bilddagbok...
Jag heter Kawai-Chan och mitt lösenord är converse så gå dit och kolla ifall ni vill se fler bilder från min vardag! ^^

Kram från

Vad tycker du?
Postat av: Emma

Du har en häftig blogg :)

Hur är adressen till din bilddagbok?



Kramis

Emma

2009-05-06 @ 10:08:33
Postat av: Anonym

Svar till Emma: Du kan skriva in Kawai-Chan i sökrutan (längst upp i högra hörnet) och sedan skriver du in lösenordet som stog! JAg har tyvärr inegn länk :(

2009-05-07 @ 16:14:23
Postat av: Rebecca

Det var jag som skrev den kommentaren som svar till Emma...

2009-05-08 @ 15:08:03
URL: http://myconverse.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad du är lik din mamma!

2009-05-18 @ 06:33:42
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Rebecca☆

Svar till Junitjej: Många säger det men själv tycker jag inte att jag är det!! oO

2009-05-19 @ 15:59:19
URL: http://myconverse.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0