Då var det dags!

Imorgån bär det av till Göteborg, emn redan idag ska jag till kusinerna i vetebröd, som jag och Johanna kallade det när vi var små! :3

Ah, good times, good times!

Vad händer i göteborg då? Jo vi ska såklart på Liseberg, hela lördagen(förhoppningsvis)! :D
Sedan ska vi antagligen till Universeum *hoppas* och kanske gå runt lite på något av stadens köpcenter eller shoppingkvarter? Vem vet, jag kanske kommer hem med en extra väska... Nej, så ska jag inte tänka! o.O Jag försöker ju spara pengar, inte bränna dem på sånt som inte behövs...

Vad har jag gjort idag då? Jo, imorse vaknade jag halv 9 ungefär och satte på HSM3. Som vanligt började man lipa på slutet, men det är väl fullt normalt? Under tiden skrev jag pcklista och sedan packade jag, är det inte konstigt..? Sedan kom jag fram till att jag hatar att vara tjej! I alla fall när man har lingonvecka, bara idag har jag använt ca. 8 bindor... -.- Så då fick man cykla och köpa nya bindor, då de andra var slut! -.- VARFÖR FINNS DETTA RÖDA KLET?! En dush efter varje toabesök, snacka om att slösa på vatten.

Vad har man gjort sedan? Jo, jag kom hem för en timme sedan och då satte jag mig vid min, ähem, pappas älskade dator! Och där kpwebbar man, lystnar på Fairytale om och om och om igen! :3
Sedan kan man ju alltid kolla på bilder, gissa vad jag har som bakgrundsbild i mobilen? :D
Ni gissade rätt:


Och i datorn då? Jo;


Gud vad man varierar sig då?? Nej gud, Ebba tycker jag är läskig o.O Hon känner ingen som har ett beroende av något slag... Mitt är Fairytale och Alexander bilder! :D Sedan förklarade jag att Jojo också har lite beroende.
Ebba: Ok, vad är det då?
Jag: JB! :D
Ebba: Vafan e JP?
Jag: JB! B, INTE P!
Elin försvarade mig;
Elin: Jonas Brothers...
Ebba: Ahaa... Ni är skumma som har beroende..
Jag: Men hon är beroende av Ipoden också, hon går aldrig ut utan den...
Ebba: *backar långsamt*
Elin, Marika: *fniss*
Jag: *ta upp mobil och kolla bakgrundsbild* ÅÅWWHH!!! :3 *droolpool*
Ebba, Elin, Marika: *backar långsamt*

Jag är skum, jag vet! :D

Ha det bra!

Vad tycker du?

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0