Aj... ;'(

Gick hem från idrotten (andra lektionen) p.g.a mensvärk. Eller, jag tror att det var mensverk då jag aldrig haft det förr... Men det blödde i alla fall igenom både trosorna och idrotsbyxorna... Surt!

Nu har jag duschat och ätit lunch och mår lite bättre. Men jag har verkligen INGEN ork att gå tillbaka till skolan... Ska man göra det ändå? Vi får se... :(

Och liseberg då? Jo det var superduperjättemegaüberkul!! :D Jag har inte så många bilder men några stycken. Runt 50 st... Tänkte lägga upp några stycken... Vad tycker ni om det?
Johanna i skorstenen på lekplatsbåten
Johanna och Josse på toppen av "båten"
Utsikt över Liseberg från Lisebergstornet
Jag rörde kameran snett uppåt när jag fottade texten så blev det såhär coolt! :D

Det fanns fler bilder men jag orkar inte xD IStället får ni några få Universeum bilder:

En rocka och mammas hand
En väldigt bra fokuserad sjöborre (?) som satt på ett glas. Den var läskig för de små tentaklerna i mitten rörde sig o.O
Sööt! :D Det ser ut som att grodan sitter i en apelsin! ^^

Orkar inte lägga upp fler bilder... Ha det bra


Vad tycker du?
Postat av: Jenny

SVAR: Maja?

2009-05-26 @ 17:12:21
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: ♪☆♫Rebecca♫☆♪

Vaddå Maja? Svar på vaddå?? Nu fattar jag ingenting o.O

2009-05-27 @ 15:38:42
URL: http://myconverse.blogg.se/
Postat av: Lola ♥

Hej, fett snygg blogg du har!! Jag läser din blogg ofta, den är jätte bra. Hoppas du gillar min blogg lika mycket som jag gillar din.



PS. Om du gillar min blogg så kan du premunera på min blogg via bloglovin. Eller via RSS.



2009-06-05 @ 07:42:51
URL: http://kramizzzen.blogg.se/
Postat av: Lola ♥

Hej, fett snygg blogg du har!! Jag läser din blogg ofta, den är jätte bra. Hoppas du gillar min blogg lika mycket som jag gillar din.



PS. Om du gillar min blogg så kan du premunera på min blogg via bloglovin. Eller via RSS.



2009-06-05 @ 07:43:16
URL: http://kramizzzen.blogg.se/

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0