Sista dan i skolan, yaay!

Jag vet inte hur jag känner. Är jag lycklig, sorgsen, sur, arg? Ska jag skratta eller gråta?? :'3

Idag ska vi iaf till Torbjörns Hus i Skegrie - Almost By The Sea. [ Det är bara vissa som fattar detdär sista ;) ]
Vi ska bada pool [ nu när det regnar?? o.O ] eller i alla fall försöka... :3 Jag ar med mig grejerna och så får vi se hur vädret blir! Vi ska inte samlas förens 10.45 så jag har gott om tid! :D 2 timmar kvar... Hmm... Ska gå hemmifrån 10 då jag ska ta bussen... :3 Annars hade jag gått 20 över, så det är inte sååå stor skillnad!

Gissa vad jag gör, med mitt beroende och allt?? :D
Lystnar på världens bästa och sötaste! <3<3
Det är ännu ett beroende. Det och kolla på bilder av honom! :3
Köpte CD:n i fredags och smart som jag är kan jag redan alla låtar utantill!! :D
De bästa är:
Roll With The Wind, Dolphin, Kiss And Tell, Funny Little World och 500 Miles. Fairytale är dock en av de mindre bra...
Usch, det gör ont att säga!! D: Eller skriva :/



Hau dejt Brau, ska kpwebba en liten stund, kolla mailen och uppdatera bilddagboken!

Juste!! Detta är sista gången jag blogger på ett tag! Ska till England imorgon i två veckor. Sedan ska jag till Mamma nästan direkt efter men jag hinner nog blogga, i alla fall en gång, när jag är i England!! :D

Nu är det see ya på riktigt:

Vad tycker du?
Postat av: Mimmo

Ha det supermysigt i England! pusspuss

2009-06-10 @ 23:06:36

Fyll i alla fält, helst, innan du skickar :D

Namn:
Orkar du inte skriva i allt igen?

Gief me din email. Eh, den kommer inte publiceras 83


Egen hemsida/blogg?


Och tillsist, vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0